FAQ

FAQ

Mijn meter

Top questions (0) | All questions (2)

Wat moet ik doen als de EAN-code of het meternummer op mijn factuur niet correct is?  

 

Als je merkt dat we je EAN-code of meternummer verkeerd hebben geregistreerd of als je facturen ontvangt voor een andere EAN-code, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we je gegevens kunnen corrigeren.

Contact opnemen met de Lampiris-klantendienst

 

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
Ik heb een 'bericht tot afsluiting' ontvangen van mijn netbeheerder. Wat nu?  

 

Neem contact met ons op via het nummer 011/49 48 94 of mail naar [email protected]

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.