Mijn meter is al bijna een maand of langer geopend, maar ik heb nog altijd mijn eerste voorschotfactuur niet ontvangen?

Mijn meter is al bijna een maand of langer geopend, maar ik heb nog altijd mijn eerste voorschotfactuur niet ontvangen?

Is er een technicus langs geweest om je meter te openen? Neem dan contact met ons op per e-mail via [email protected] of telefonisch op het nummer 011 49 49 48. Vermeld hierbij:

·         de precieze openingsdatum van je meter,

·         de meterstand bij opening, als je die hebt.

Wij nemen dan meteen contact op met je netbeheerder om de situatie op te lossen.

Heb je de meter zelf geopend of heeft de eigenaar van je woning dat gedaan? Neem dan rechtstreeks contact op met je netbeheerder en vraag of een technicus komt controleren of je meter effectief geopend is.

 

 

Categorie : Mijn voorschotfactuur

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.